Tyson i hemmet gör så de blir full rulle^^

Hejsan (=
Hur mår ni? 

Nu tänkte jag att jag ska hinna skriva lite och lägga upp en bild på min katt (A) lilla Tyson, han kom hit igår och har drygat sig ända sen dess (= Vaknade ett antal gånger av att han kom och trök upp hela sitt ansikte i mitt så man kunde inte andas :O och ett antal av att han kommer ochh sätter krona i ryggen på mig :O fyfan och så sista gången vaknade vi av att han drog ner blomkrukan i golvet^^ som gick i crash s å då vare bara att gå upp och plocka undan, och då satt han och jömde sig bakom gardinen :O  så härlig har min och emils natt vart! haha men mysig är han iaf (A) 

Lyckades få en bra bild, han hade svårt att vara still och så slog han mot kameran typ på alla kort XD 

Men nu snart ska mamma, jojje och mia komma hit (= så hörs senare och sen så ska vi upp till Åhléns och kika på lite saker (= 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0