Therese, du svarade på min bön XD

Hejsan ;D
Hur har alla haft det idag ?
Min dag har vart as kul iaf ;)

Theres hörde av sig till mig idag vid en 2 tiden och då kom vi på att vi skulle åka till blge, bussen gick halv 3 så det vart bråttom xD men vi han med iaf ;) Och jag som senast igår skrev i inlägget att jag vill åka till blge :O Var som om att hon svarade på min bön XD hihi det var ju kanon bra ;) Vart en lång dag inne på kupolen och vi hittade en massa grejer ;) hihi Therese hittade massa kläder XD Jag hittade en mys dress (A) äntligen, sitter och myser i den nu (A) Och så köpte jag mig en väska och 3 tröjor ;D hihi alltid kul att shoppa ;) Vi var och åt på matpalatset, mumms som vanligt så åt jag räksallad (A) Det godaste som finns absolut^^ sen var vi och åt sån god glass (A) hihi Vart en lång dag där, vi åkte hem igen efter 8 sen följde jag med henne hem och kolla in den nya lägenheten XD fint vare allt (= Så kollade vi på film och snakade massa skit ;) hihi Love it <3

Bilder från idag kommer imorgon eller så, hittar inte min Jä***r  kamera sladd! BLIR TOKIG PÅ ALLA DESSA SLADDAR^^

Nu sitter jag med syster på mitt rum och kikar på film.. så ska kika vidare på den nu XD Puss

Tog bara en bild med mobilen idag så får väl lägga upp den så länge XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

stan och match =)

2009-08-14 @ 06:50:13
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: nadja

har du också fått det problemet? min sladd jävel är också borta :(

2009-08-14 @ 17:25:04
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: rebecka

Ny design på bloggen, kolla in och lämna gärna en kommentar :)

2009-08-14 @ 23:42:16
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0