syster kärlek <3

Ska bara lägga in ett par bilder från idag då jag och syster lekte framför kameran XD haha

Systrarna Åkerström är bäst =D <3







Vi var och åt med Sandra, Cassi, Emelie och Fillan =D as roligt bara att jag hällde ut hälften av min dricka på fillan väska... Jävla bod det var lite rangligt xD sen drog vi alla hem hit och spelade nå spel och så kollade vi på en film, sen så drog Emelie och Fillan och sen så kom Johanna och Linnea hit en sväng xD

Men nu så ska jag fortsätta kolla på Göta kanal ;) hihi Puss
Och så längtar jag tills på Onsdag (A)

Kommentarer
Postat av: nadja

snygga systrar <3 älskar din klänning med!

2009-08-03 @ 14:47:52
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0