En dag, mkt som hänt !

Hejsan (= Sitter här nu igen, vart lite sent men fick inte igång på internet :OBlir tokig när sånt händer XD 

Vart i skolan idag, inte så länge... slutade vid en 11 typ så vart en slapp dag ;) Drog ner till stan då med Emma =D Vi vandrade runt och shoppade ;) idag köpte jag mig ett par till skor och ett par byxor (A) hihi lov it <3 Så sen igår när jag fick lön så är redan en del borta (A) hihi Men vafan jag förtjänar det ;) haha Och så följde Emma med hem och kikade på Tyson och så kollade vi på film, men jag var as trött så jag slocknade av en sväng XD hehe 

Sen kom Emil hem när han slutade och vi städa riktigt snabbt då för pappa och farmor å farfar skulle komma på besök =D hihi Och när de kom så fick vi en blomma av farmor och farfar (hur ska jag och emil kunna ha en levande blomma?) och pappa kom med något ännu större.. han hade med sig en helt ny damsugare ;) haha en grön så den passar utmärkt in i vårat tema XD stiligt va? nästan så man ska låta den stå framme XD 

Ser lite utomjordig ut med så söt och smidig och tar inte stor platts ;) 
Sen efter de vart här och kikat på allt så följde jag och älsklingen med och handlade (= Pappa köpte oss massa mat så nu kommer vi överleva ;) Köpte kykling, snitsel, pyttypanna, munkar =D Min pappa är bäst, hoppas han vet det =D <3 Sen skjussa han förbi oss hem till lägenheten och vi vandrade nästan upp till stan på en gång för det är uppet till 20.00 idag för det är något specielt (= köpte kolegeblock (= Och direkt när vi kom hem så fixade vi med damsugaren och damsög hela lägenheten ;) så duktiga vi är <3 hihi Tyson ligger och sover på mattan (= 

Lite av det jag har handlat igår och idag <3  (En del av det jag har köpt är inte med) 

Mina nya byxor köptes igår

Skorna som jag köpte igår (= 
 

Mina nyinköpta byxor jag köpte idag ;) 

Och skorna jag köpte idag ;) 


Och så ska jag lägga upp en bild på min katt vad han gör hela tiden när man sitter vid datorn :O han är ju så goo :O först så älskar han att sova på musmattan och även att kolla på mus"pekaren" som är på skärmen och försöka fånga den.. Normalt? 
han är så go och knäpp <3

Och så måste jag ju då säga grattis till 3 styckna som klarade teori provet ideg, Grattis till Madde, Erik och Linn =D Så snart äre ju körkort för deras del ;) Och GRATTIS TILL NADJA SOM FYLLER 18 IDAG =D <3

Nu tror jag allt att jag fått med allt under det här långa inlägget som ingen kommer orka läsa XD haha + imorgon så ska jag jobba ;) börjar kl 14.00 =D mumms 

Kommentarer
Postat av: Laila

snygg outfit =)

2009-08-28 @ 00:30:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

så fina grejer:D

2009-08-28 @ 03:22:00
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: http://lovelyc.blogg.se

så härligt :D

2009-08-28 @ 07:49:22
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: nadja

TACK IGEN SNYGGING! hihi. och btw, dom byxorna har jagmed köpt, fast ska lämna tillbaka dom, gillade dom inte haha :p

2009-08-28 @ 10:04:47
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: ♥ Madde

Tack emmis :D

2009-08-30 @ 17:13:57
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0