Människor som väger +200!

Hejsan (=
Sitter i soffan med min lilla söta blogg dator och kollar på "Sista chansen, 500 kiloskliniken"....
Blir så äklig av att se det :O gud hur vissa människor är/ blir^^ Man blir ju helt knäpp :O usch så vidrigt! Kommer inte kunna äta normalt på flera dagar nu :O Alltså de där feta människorna kan inte eller vill inte bli normalviktig^^ de vill men ändå inte för de vill bara äta, äta och äta... Finns inge slut och de ringer och beställer kina mat :O fyfan! ajaaa slut pratat om det!



För övrigt idag så har jag ju vart till frissan^^
Vart bra ;) Klippt och färgat lite ljusa slingor i håret nu iaf (=  hihi var där kl 10.00 och det tog drygt 2 timmar XD heheh och så har jag köpt shampoo och Balsam nu som ska vara bra för min kvalite på håret ;) Så hoppas att det blir bra ;) och så saknar jag min älskling<3 hihi Vet inte riktigt vad jag ska skriva "/ är lite för mkt inne i teven och kollar :O hehe Vill till Borlänge och shoppa nu snart :( måste bli snart (A) Blir väl nu när skolan börjar så jag kan åka dit med min toker Emma och busa XD hihi

Får bli en finare bild en annan dag (=






De här snygga skorna fastnade jag för i Stockholm då jag var där med Cassi och Sandra =D Men köpte de aldrig XD haah Men grymt snygga vare iaf ;)


Men nu så ska jag kolla på Navy CIS så ha en bra kväll och natt ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

nice shoes!

2009-08-12 @ 23:29:57
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi, klart som faen vi drar dit ;d ..

Som förr i tiden :d, mktmkt skoj

Saknar dig din tönt, ses på måndag :D <3

2009-08-15 @ 00:29:36
Postat av: Ida Windahl

DEt blir då en massa Navy CIS om du bor emd Emil ;)

2009-08-23 @ 14:45:38
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0