UPPSALA^^

Hejsan! Idag så ringde hemtelefonen och jag svara och den här gången vare till mig ;) De ringde angående mitt ben så vi får se, det kanske blir en opperation eller så (= Men jag kanske blir dit kallad redan nästa vecka beroende på om den maskinen de ska använda är ledig (= Hoppas att den är ledig så jag får åka upp dit så fort som fan ;) de ska kolla mitt blodflöde och så i bene så de ska dra i en kamera i benet på mig (= Hoppas att det inser att om att jag kan bli oppererad.. HOPPAS^^ Så det finns ju chanser änu. Jag pratade med läkaren och så fick jag ge mitt mobil nummer till han för det är lättare att nå mig då (= 



Och så kom min moster på att när jag var liten så kröp jag aldrig.. jag kunde typ inte, jag hasade mig fram på rumpan, med ett ben rakt och ena mot mig (det jag hade rakt är de som jag har problem i) eftersom jag är född med det så kan jag redan ha haft ont när jag var liten^^ Det vet ingen ju, men det kan vara möjligt!

Kommentarer
Postat av: madde

vfad e det för operation?

2009-04-24 @ 17:15:16
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0