Trampa vatten ;)

Hej igen (=
nu är jag hemma i sörvik, behövde inte sitta på bussen själv eftersom min lille bror satt där XD Är välldans hungrig känner jag^^ Hur mår ni alla då? och vad händer på påsklovet?

Nu tänkte jag lägga upp någon bild från idag när jag var och simma med klassen (=

Emma och jag idag då (=



Vart väl då inte mer bilder men bättre än inga alls ;) haha Och nu undrar jag allt vad jag ska göra? Emil sitter inne vid sigge vid datorn så vi får allt se när han kommer ut därifrån! jag tänker inte tjata^^
Och kan tyvär inte lägga upp nå bilder från gårdagen för jag hittar inte kamerasladden^^ ska höra med syster vart den är!

Nu så ska jag kolla om det är nå bra på tvn PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: haha, precis x)



allt bra idag då? =D

2009-04-09 @ 22:34:56
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0