sommaren är på väg =D

Hejsan =D Hoppas att alla mår bra och även att alla är glada av detta vackra väder som är på besök och bhoppas att det kommer stanna länge (A) Jag mår iaf as bra nu när det är sol och varmt ute =D

Vaknade av att emil flög över mig och började busa xD haha var lite ovant för det brukar alltid vara jag som väcker och drygar mig med han XD hehe Och även idag så vart det en cykeltur in till stan XD vi mötte andreas hemma hos mamma, sen så cyklade vi till statoil och köpte glass xD men när vi kommit en liten bit därifrån så tappade jag min på backen :( Så min tog slut fort^^ Men då fick jag min systers glass, det ärn ju bra ibland med att ha stora syskon =] haha Jag och emil fick skjussa varandra, fast emil cyklade längst =D

När vi kom hem så hade kusinerna kommit från Stockholm så det var väl trevligt att träffa ;) så snart blir det grillat mumms på det (A)





Och på morgonen så fick jag 300:- av pappa i påskägg och en chokladkanin XD mumms <3
Och nu har jag fått tag på min kamera sladd så nu kan jag lägga upp bilder från 80-talsfesten ;)



Nu har ni fått veta lite vad jag har haft för mig idag^^ nu så  ska jag hoppa i duschen och öra mig ordning och så (= PUSS<3



Kommentarer
Postat av: klara

JA! det är megahärligt!

2009-04-11 @ 19:42:30
URL: http://woermann.blogg.se/
Postat av: klara

nästan ingenting, dudå??:)

2009-04-11 @ 22:19:02
URL: http://woermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0