Sjukhus^^

Hejsan^^  Hur mår alla? jag mår bra men tycker inte riktigt om sjukhus eller så "/ det luktar så konstigt men "/ Men som tur så har jag mamma med mig som sover i samma rum och nu så hör jag att hon har somnat för hon snarkar lite lätt så jag ska snart sova jag också =)klockan börjar ju bli mkt ;)

Min dag idag har väl gått bra och så (= När vi kom hit till sjukhuset och till avdelningen så visade de oss vårt rum och det var helt okey och det finns tv och egen toa ;D Jag och mamma fick sitta här och vänta ganska länge innan dom började, de skulle börja med att ta blodprover och så ^^ Tjejen som skulle ta det på mig så s jag till henne att mina ådrer inte syns i armvecket men hon försökte och försökte att se å känna de XD Hon började i ena armvecket och satt i nålen 2 ggr men hittade inte en ådra, sen tästade hon den andra och vi hade på varma saker så att ådran skulle synas bättremen det vart inge bättre så då stack hon ett stick i den armen också men det gick inte så bra det häller så hon gick och hämtade en äldre och hon stickte i ena armen men gick inte för henne häller sen så stack hon igen i armen och då fick hon i nålen i en ådra xD så samanlagt alla stick jag fick var 5 styckna^^ och så tog de 5 rör med blod (=

Och då när det var klart så fick jag och mamma äntligen gå och äta så då gick vi till en as mysig resturang och åt! Jag åt fläskfilé med kantarellsås och pommes =D och det var så jävla gått alltså.. mumms =D Sen så vare bara att gå tillbaka till sjukhuset och då fick jag duscha i något bakteriedödande både hår och allt skulle jag göra rent med de där och jag kan ju säga att håret inte är skönt XD Och så ska jag även få duscha i det imorgon bitti! bläää

Och i morgon bitta vid kl 6 så ska jag få börja fasta så kommer inte få äta på typ hela dagen :O och inte häller dricka så jag kommer dö av hunger XD haha Och syster ska komma och väcka mig innan kl 6 för hon ska ge mig ett glas saft så jag inte torkar ut under dagen XD haha så drygt^^ Och så får inte man ha mobilerna på eller så men datorn fick jag iaf använda =D det frågade jag om xD

Men nu så ska jag försöka sova och hoppas jag sover gått nu ;) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst e descutan hemskt ;o håret känns as slitet :P

2009-04-23 @ 23:53:30
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0