sängen väntar?

Nu känns det som om jag ska gå å sova :O är riktigt trött  huve och ögonen kan nästan inte hålla sig öpna! Fast jag kan inte gå å lägga mig än^^ sitter här med en ansiktsmask så ska först tvätta bort den sen sova (A) Ska bli så skönt^^ Sova är nog fan det bästa som finns =] men bara nästan... Och så har jag lite mer saker som ja måste fixa med innan jag ska sova! men ska skynda mig så jag får sova ;) hha nu nbabblar jag bara om att få sova och sova^^ så intressant? nej... hehe

Hoppas ni haft en bra dag idag! Puss



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: jorå,det är bra :D

Ja, det är verkligen underbart ju =D

2009-04-07 @ 21:36:27
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0