Samsung NC10 vit

Hejsan (= jag har knappt vart hemma en sekund idag och därför jag inte kunnat skriitt nå i dag (= Men så då tänkte jag mig att jag skrivar nu då ;) 

Skolan gick väl bra, haft handelsprov och får nog G på det (= Sen efter psovet så slutade den lektionen så då gick vi ner och åt och nästa lektion var inte förens efter 2 timmar så då vandrade jag å emma ner till gymet och tränade ;) Sen tillbaka till skolan, så vare matte och det var ju så tråkigt :O Fick tillbaka provet iaf och jag fick G gud så bra, så nu behöver jag inte nöta mer på de kapitlet (A) så bra... sen så slutade vi så då gick jag till stationen för att fylla på mitt upp til 20-kortet sen så gick jag hem och hjälpte mamma med lite blommor som skulle slängas och så lekte jag med disse i snön (A) men gosiga hund <3 

Sen så kom cassi sen så åkte vi till kupolen (A) wieee <3 Så kul det var... Handlat ganska mkt idag (A) Köpt 3 tröjor och två par trosor, och så klart köpte jag mig en Samsung NV10, vart en vit :D Gör snygg var den (A) kärlek <3 kom hem en snabb vända sen så vare bara att åka till coco thai och käka.. Mamma bjöd oss på mat då ;) hela familjen var samlad utom anders för han är i Nya seland :O as långt bort XD Sen så var vi där as länge och jag åt som jag brukar (A) friterad kyckling med sötsursås (A) gud så gått det är :D Sen så åt jag även efterrätt och då vart det banan med grädde och chokladsås :D mumms på det med ;) Så kom hem nu för ett litet tag sen (= Då satte jag mig vid min nya söra dator och installerade en massa ( eller a, bror hjälpte mig) Tackar för det (= Sen så in i duschen och här är jag =D så har min dag sett ut iaf och det har vart kul och mkt skratt^^ 



så här ser då min snygga mini-laptop ut^^ as nöjd (A) 

men nu så ska jag typ sova puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0