Min dag idag =D

Hejsan alla glada (=

Nu nsitter jag hemma hos pappa, sitter i soffan med pappa och han kollar ju på den underbara sporten "hokey" så värdelöst och tråkigt XD huhu Min dag idag har vart rolig tror jag XD Inte hunnit gjort så mkt iaf :O I skolan idag så vart det inte sån lång svenska lektion^^ vi skulle gå på en uppvisning som innehöll, dans, cirkus och sång.. och alla var så duktiga (= det var dom^^ Vart också en del bilder men de kanske då inte vart det bästa! Hde bara mobilen "/ synd nog ja...  Men ska iaf visa lite bilder (=





Och de sista som sjöng är kompisar med Niklas Myhre som gick bort för ca 1,5 år sen "/ Så det var sorjsett att höra de sjunga den till sin älskade vänn :(

R.I.P Niklas Myhre <3



Tänkte lägga ut en bild på mina ny inköpta skor (A) så söta^^^hihi

Vad tycker du?


Så söta =D så nu matchar de med min sjal som jag har ;) så snyggt... men känner att jag måste gå in dom innan jag ska använda dom så jag slipper skavsår (=

Och även idag så har jag fixat lite med mina naglar (= Tycker det vart gaska fint^^
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: nadja

åh tack :) snygga bilder då haha. tog du nå mer bilder på oss? :) om ´du vill skicka? (a) åh skorna var super söta ju. funderat också på converse, men vet inte om jag kommer passa i dom :s

2009-04-06 @ 20:25:26
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0