Lite blandat med händelser

Hejsan igen (=

Tänkte lägga in lite som ag binte laggt in på än (= Det blir då lite bilder på farmor å alla då när det var 80-års kalas för henne (= Fast det är inte så många det häller, och så lite bilder från helgen (=


Det vär då familjen Åkerström (= Farmor och farfar sittande, stående så är det från vänstar Maja, Mikael (pappa), Mimmi, Lennart och Pelle.. Dvs farmor och farfar med deras 5 barn (= Och som sagt så nser ni kanske att min släkt inte är den längsta xD haha så söta är dom (=


Sen så vare inge mer bilder som jag tog under den kvällen! så tråkig jag är xD huhu








Bilder från helgen^^

I helgen så var jag i vansbro med Älsklingen <3 William fyllde 8år i fredas så i söndas så fick han bestämma om han ville ha kalas eller att åka till Mora och leka ni nå lekland (= så det vart att åka till mora och leka en massa XD vart riktigt skojj ;) Efter alla lekt klart så vart dett att åka å äta någonstans inne i mora xD gått gått ;)







I fredas så vart det att vara kvar nere på byn när jag kommit med tåget (= Emil var å cyklade med en kompis så jag kollade på och älskii var så duktig ;) hhihi På lördan vart det inte så mkt som vi gjorde^^ Var ute en hel del av dagen och lekte med Bonnie och brände mig i ansiktet gjorde jag också XD haha Och på söndagen så åkte vi till mora och älsklingen körde både dit och hem (= Gick ju as kalas, as duktig är han :d <3

Sköt vom er alla och ha en fortsatt vtrevlig dag/ kväll PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv; okej, näe, inte mkt ;P

göra imorgon då?



förresten, rösta gärna 5 stjärnor på mig som snyggaste bloggen! ;D

Du röstar genom att klicka på 5:e stjärnan :)

http://snyggastblogg.se/decevven/

2009-04-06 @ 20:52:20
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0