jag vill också ha körkort^^

Hejsan igen... Nu sitter jag här igen (= Vart och solat och det var ju så kanon skönt! :O somnade gjorde jag också (A) efter jag var klar med solningen så åkte jag, tom, johanna och robban och handla mjölk och även tårta för Jojje fyller 36 idag så Grattis till han ;) Först så åkte vi till Willys och köpte tårta och de, så kom vi på att vi också vill ha brownies men det fanns inte där så vi åkte till varje mataffär i ludvika, men klockan var ju 9 så de flästa han stänga :O huhu men det vart en raiser åkning iaf XD Tom kör ganska fort ibland och det är fan kul ;) haha =D sen så ringer Jojje till Tom. då har han kommit hem men det var ingen hemma, stod bara en korg med lite smått och gått på hans trappa XD Sen så åkte vi hem utan att få tag på nå brownies :( 

Och så har jag kommit på att jag måste börja med körkortet nu och börhja köra så jag får det tills jag fyller 18... jag vill verkligen ha det då och jag ska verkligen försöka få det :O Måste Måste... hehe men nu så ska jag gå å ducha, jag luktar solarium.. Och så nu för en liten stund sen så har jag ätit massa tårta (A) mumms på det =D 

Min lilla hund Disse <3 

Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0