Jag vill ha mat!

Hejsan^^
Nu ligger jag här inne på mitt rum och så har jag dropp,.. har inte ätit mat på 14-15 timmar :O så ni kan ju ana hur hungrig jag är :O huhu å så har jag inte drukigt vatten på typ 6 timmar "/  Nu för en liten stund sen så kom jag ut ur en maskin, har legat i en maskin i 1 timme^^ den lät som fan fast jag lyckades somna en sväng ändå (=

Det blir nog ingen stan idag iaf "/ det jag hade hoppas på att jag skulle :( Blir bara att ligga här och vänta på att de ska lägga upp ett beslut och om de kan opperera och om de får tid över och om det går så kan opperationen redan ske idag (= Just nu så sitter jag med mamma och kollar när hon äter.. huhu jah vill ha mat^^ Men det var stuvade makaroner och det tycker jag ju inte om så det var ju bar adet =D Fast det luktar välldans gått (A)

Men nu så ska jag kolla på när mamma äter och kanske försöka bli mätt på lukten ;) HAHA kan ju iaf försöka (=

puss <3

Kommentarer
Postat av: madde

vad har du gjort på sjukhuset?

2009-04-24 @ 12:54:46
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

men varför är du på sjukhuset?inte följt din blogg innan så no ide

2009-04-24 @ 17:09:49
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Madde - din madde

Men man borde väll iaf bli mätt på dropp eftersom det är samma som mat ju fast i flytande format? Annars kan det inte vara dropp du får :O

2009-04-24 @ 17:25:46
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0