Hemma, Smile (A)

Hejsan nu är fovo bloggaren hemma ;) haha nerå skoja =D Är bara glad för att det gått bra i Uppsala även om att det inte vart någon opperation :) Men det kommer nog antagligen bli det om något år (= De ska forska mer och träffa andra special läkare på de området som jag är på (= Det jag har i benet är en riktig kärlmissbildning och det är inte så vanligt men det förekommer, och läkaren sa att jag hade tur som har det i benet (= För det är en som har det i hjärnan och det är ju då genast mkt svårare att göra nått åt det^^ Och min läkare ska ta med bilder på en konferens i oslo nästa månad och diskuttera med anta proffs inom det området :) Och därför han vill at vi ska vänta med att göra opperationen är för att det finns så mkt risker med det! De håller på att utveckla en ny sak som man får bort det med.. Nu i dagen läge så använder de sig av alkohol och sprutar i där den ådran ska försvinna men alkohol kan man inte styra och chansen är stor att de förstör andra ådrer och sånt.. Så de ska vänta och se, och så sa han att jag ska besöka uppsala ca 1 gång om året och kolla så det inte blivit värre :) Så det känns bra (=

Han var välldigt trevlig och han sa till mig Om någon ska skära eller nått i ditt ben så ska de prata med mig först.. För att de inte ska göra det värre för han kan sina saker :) Men en till grej  som var då lite läskigt är att jag måste iväg och kolla hjärtat så det inte är nå fel på det "/ eftersom jag har en mor som har fel :(

Nu sitter jag på tåget till älsklingen (A) saknar han som fan... Älskar min Emil <3

Puss

Kommentarer
Postat av: miss linde

Tack för att du deltog i min tävling, tyvärr var det inte du som vann denna gång men håll utkik! har en till tävling på G, ha en fantastisk lördag! kramar Anna

2009-04-25 @ 12:04:54
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! har en lek i min blogg, den går ut på att mina läsare och andra ska gissa vem kändisen på bilden är efter att jag "ändrat utseéndet" på den om man säger så. Så ja du är välkommen om att gissa :) Skulle bli jätte glad!



ronjaponjaa.blogg.se

PUBLICERA INTE KOMMENTAREN TACKAR!!!

2009-05-23 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0