Grillning^^

Hej igen^^

Sitter här hemma nu (= Har lekt med cassi och sandra idag och det vart riktigt skojj och mkt skratt =D Först så gick vi upp till stan och kika och så, sandra å cassi shoppade men inte jag eftersom jag ska till blge imorgon så måste jag ju spara det tills då ;) sen så var vi och åt på donken och så vart det att vi åkte hem till Jacke och spela kubb XD Kan ju säga tt jag cassi å sandra vann första rundan =D sen vann de den andra sen slutade vi spela och gick och grilla korv, fast jag åt bara ett bröd för jag var skapligt mätt efter donken ;D Och så vart det att spela kort ;) Och vi hade sån tur att vi slapp gå dit för då fick vi skjuss av olle och hem så skjussa Jacke oss :D snällt av dom :D 













En rolig kväll vart det ;) Och nu så ska jag kolla på en film med mamma och syster =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0