God morgon

Hej på er^^ Nu har jag vaknat och så har jag inge huvuvärk länge ;) Har sovit välldans gått också =D Vaknat några gånger tidigare i morse, men så somnade jag om så de var ju bra ;) Hoppas ni andra också sovit lika bra som mig? 

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra :O Ska nog iaf gå och sola, för nu var det länge sen jag gjorde det och det är ju så jävla skönt :O mumms =D Fast jag kan aldrig koppla av helt i ett solarium... Jag ligger och tänker på att det är någon som låser in mig i det så jag dör av brännskador eller något liknande "/ har sett det på film så det är väl därför^^ hehe 


Johanna tog ett par så söta bilder på min bäbis<3
Diesela 


Kommentarer
Postat av: jonna<3

söt!

2009-04-14 @ 17:56:52
URL: http://goodiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0