090416

Hejsan^^ 
Nu är det torsdag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag mer än att jag ska åka till Emil med halv 8 tåget och det är ju ett bra tag kvar till det.. Så ska kanske iväg och sola.. Det vart inge sola igår orkade inte XD 

Igår kväll så kollade jag på Twilight med Mamma och hon tyckte också den var bra ;) Hon brukar alltid somna när man kollar på film sent men den här kunde hon inte somna till.. Hon satt klarvaken hela filmen igenom (= Trevligt trevligt (= 

Jo nu kom jag på vad jag ska göra under dagen tror jag =D Ska nog ha en lite mys dag med mig själv ;) Med ansiktsmask och hårinpackning och så.. Och kanske ta och duscha i ångbastun ;) Skulle absolut inte vara nå fel på det =D Gud så mysigt =D hihi 



Twilight är nog en av de bästa filmerna jag har sett :O kan kolla på den hur många gånger som hällst har typ sett den en gång om dagen^^ Så härlig film.. blir helt kär (A) Och man kan ju värkligen säga att Edward är så snygg, han är grymt snygg :O wieee haha 

Vad tycker ni om filmen Twilight? 

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Emmis du måste läsa böckerna, måste säga att dom är typ Liiiite bättre än filmen , dom är ju helt fängslade ;):)



älskar dig <3

2009-04-18 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0