090412

Hejsan (= Vad gör man en söndaskväll? Jag har så fruktansvärt tråkigt^^

Emil åkte hem nu för ett tag sen så vi får se när vi ses igen ;D Men hoppas att det inte dröjer allt för länge (= Idag så har vi absolut inte gjort nått specielt "/ Emelie, Milla och Sibban var förbi en snabbis och pratade, alltid lika trevligt ;) Milla skulle komma förbi för att lämna mina snowblades som hon lånat (= Sen så har det vart påskmiddag hemma hos mamma så har ätit en massa mat^^ Och nu sitter jag här hemma hos mamma helt själv och det är riktigt tråkigt :O huhu 

Och även idag så vare kanon väder och det vill jag verkligen inte att det ska försvinna [= Det är så skönt^^ Och igår så var jag en liten naturfotograf, vad tycker ni om min fina blomma? =D



Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Haha, skulle inte tro det du :D

2009-04-12 @ 20:29:12
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0