090406

Hejsan på er (= Hur mår ni? Jag mår iaf bra (= Lite trött bara men det dör man ju inte av (= Sitter i skolan nu, sitter med inne på engelskan och lyssnar på när de andra babblar, istället för att sitta själv ute och vänta på att de ska bli klara... det är tråkigt^^ Det vart aldrig att jag åkte hem igår från Emil, och det vart inge kalas för William, han valde att åka till Mora och leka i nå lekhus som är nybyggt där! Så då vart det att åka dit och leka (A) hehe det var ju kul och fanns så många söta barn och Molle höll fan på att leka tills han stupa xD sen så vare att åka å käka och det var gått ;) Sen så köpte jag och ida ett par skor på en barnavdelning (A) Tyckte dom var så söta så var bara tvugen (A) Dom har blommor på sig!

Sen så vare att åka hem och det var ju Emil som körde både dit och hem och han är ju as duktig (A) hihi Och så kom vi till vansbro halv 6 och mitt tåg hem gick 18.10 men det skulle bli så drygt så jag vart kvar å tog tåget som gick 06.01 på morgonen istället XD Så idag så gick jag upp 5 på morgonen^^ det var inte så drygt, somnade ganska tidigt på kvällen (= Typ vid en 11 eller nått sånt "/

Tågresan imorse gick ju iaf bra och så, träffade på Madde nere på stationen i vansbro så vi satt och babbla en hel del (= Trevligt med sällskap kan man ju säga ;) Och nu så sitter jag i skolan och bara väntar på att få sluta (A) Slutar senast 3 idag :O huhu hoppas på tidigare (A)

Och Vilket fint väder det vart under hela helgen, jag lyckades ju bränna mig i ansiktet :O huhu och så äre ju fint nu också^^ Sommaren är på väg <3



Men nu så ska jag göra lite nytta och göra de papper som jag fått av Britt..
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: jorå,de tär bra :D

gör du då?

förresten, rösta gärna 5 stjärnor på mig, ;D

du röstar genom att klicka på stjärnorna :)

http://snyggastblogg.se/decevven/

2009-04-06 @ 15:43:52
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: nadja

det blev ganska bra haha :) jag är så dålig på att göra slingor, särskilt när man har nån jäkla pensel. går ju skit då haha. men hanblev nöjd, så detär ju bra :D

2009-04-06 @ 19:32:46
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0