090402

Hejsan (= då har jag kommit hem efter en fulpackad dag med syskonen <3 haha Milla å emelie kom och hämtade mig å syster hemma hhär och så åkte vi till falun (= håret vart fixat och sminkad och det var riktigt kul xD Och så skulle jag tästa en jeans dress eftersom det var populärt på 60-talet (= Fast så när jag skulle dra på mig den så gick den inte över höfterna :O Och milla var ju inte häller säker på att jag skulle få på mig den så hon hade ju så tur med sig en kiol som jag kunde ha och så hade jag  min lila polotröja för den hade milla hört om jag kunde ta med mig XD 

Vid en halv 11 så skulle vi gå igenon alla och jag hade typ ingen aning om hur jag skulle gå eller så :O skit hämst och hon som jag skulle gå med hette Jessica och hon var as trevlig :D Gick lite fel då under genomgången.... Men sen när det väl var dags och det var vi som skulle ut och gå på den där catwolken så tror jag nog nästan att mitt hjärta syntes utanför tröjan xD var så jävla nervös men det gick väl bra tror jag :P haha 

vart väl då inte så mkt kort så synd som det är :(





de var ju då de ända bilderna jag tog xD kanske får tag på nå fler senare :P 

Sen efter allt så åkte vi till blge och gick en vända på kupolen XD jag köpte bara glass mumms (A) Sen så köpte jag inte så mkt mer =D Och nu sitter jag hemma och pratar med Emil i telen <3 Funderar på att snart gå å sola :D hihi så skönt det skulle vara :P Och så måste jag ju visa sen vad det är som jag har köppt igår när jag var i kupolen med mamma och cassi (A) 

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: vesna

Söt du e:)



haha jaa skor e kärlek!

2009-04-02 @ 18:48:10
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: nadja

SNYGGINGAR :D fan att jag missa det där! men det var kul va? :)

2009-04-02 @ 19:01:07
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0