tjohooo, första lov dagen


Hejsan hoppsan :D är helt hemma själv och trökar, har så jävla ont i magen och så.. håller även på med att fixa lite mat ;D Är så jävla sötsugen på allt skit men dt är ingen som vill fika med mig! :( men men XD vid 7 så kommer linnea hit :D sen så drar vi å tränar ;) haha <3 

Jag har kommit på hur jag är...
Jag är den som försöker dölja det som är fel! 
Försöker att få alla att tro att jag är lycklig!
Men jag orkar snart inge mer, vill bara bryta ut och våga säga hur jag mår. 
Rädd för att förlora den som jag tror jag älskar. <3
Vill alltid älska dej med vet inte hur länge det kommer vara. 

nu har ja inge mer att skriva.... puss hej och jag ska ha en rolig vecka nu! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0