tackar för en härlig höst dag





Vart å fikat idag :D så mys mys...   Måstes juh då göras om av er goa tjejer ;) Nadja å Emelie tackar för dagens mys<3 och även en massa snack å sånt ;)  och så har det ju snöat lite idag! surt.... 

Igår så var jag med Therese, var ju hur länge som hälst sen vi var å hitta på nått.. men vi var på china town och åt och sen kolla på film å myste till en massa bra filmer :D tackar hihi

Nu snart så ska jag äta och sen så ska jag dra å träna på MåBättre ;) fan va skönt att komma igång i gärn ;D 
Dt blir jag, cassi, emelie, å milla som ska dit xD hihi kul kul.... å så längtar jag till morgondagen för då ska jag upp till blge med emelie å vi ska träffa våran lilla beccah :D länge sen nu ju ;) men kul att vi äntligen ses<3 

men nu har jag inget mer att säga eller skreiva... men men.... kan ju iaf berätta att jag Älskar Emil <3 hihi hejdå possy 

Kommentarer
Postat av: nadja

goa unge, mer gånger får det bli fika tycker jag <3

2008-10-30 @ 12:45:48
Postat av: c.

fin blogg,

jag extragillar din header!:D

2010-03-02 @ 18:24:55
URL: http://www.fabulouus.devote.se
Postat av: mli

fin blogg du har ^^ och jekligt fin header!

2010-03-21 @ 11:11:38
URL: http://mlisord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0