sugig och trökig dag!



Är hur trött som hälst, ögonen halsen och allt, drygt som fan. men det börjar iaf kännas lite bättre. natten tills idag var så jävla drygt.. Vaknade vid en halv 5 tiden och låg bara å vred på mig, emil låg brevid men han sov ju som en stock XD å vis 5 hade jag inte sommnat om så då gick jag upp och drack ett glas mjölk och sen kröp jag ner bredvid emil igen :D då sommnade jag om, men sen så ringde klockan kvart i 6, emil skulle åka med 7 bussen från sörvik.. så vi gick upp vid 6 tiden och åt frukost och så, men emil var helt rö sprängd i ögonen och så slutade det med att han tog samma buss som mig in till Ludvika och tog en senare buss til blge, så han fick sove en timme till... Älskar han så jävla mkt :D <3

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska få sluta, men det tar nog ett tag till vi får göra dt... kl är än bara 9.40 typ... orkar fan inte bara sitta här... och imorgon så ska jag på magnetundersökningen i falun :) men nu har jag inget mer att säga den här tiden iaf XD såå hejsan hoppsan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0