Onsdag!



Hejhoppsan :D
Sitter i skolan å har trök nu för emma å alla söton har engelska :(
men snart så får jag leka med dom :D hihi kul... idag så ska jag hem å städa rumet, ja tro det eller ej men så är det ;) För jag kan faxtist hålla med om att nu ser det förjävligt ut! fyfan... haha
Och så måste jag hem å å plugga, har två prov i morgon, praktisk marknadsföring A och Näthandel B.. fyfan så trök.
Och så har jag vart duktig och lämmnat in en uppgift idag som är gasnka sen XD men dt blir nog bra xD

Jag längtar tills jag får träffa min Älskii<3 Och imorgon så ska jag klippa mig kul kul ;)

Idag så kommer det nog inte hända så mkt mer än att städa å plugga. Kanske gå på stan en stund med Emma å madde ;) hihi<3 

Nu var jag duktig å kom ihåg att jag skulle skriva lite här :O hihi pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0