lov :D



´Var i skolan idag iaf... var så jävla trött å såå XD
men dt var fan värt dt XD haha på psykologin så kom de från ungdommsmotagningen och skulle prata å såå... de sa vart det var mäst klamydia inom Dalarna, å dt var ju så klart lilla ställer Vansbro xD haha

sen på andra lektionen så hade vi prov, skit kul eller inte, hade inte tränat ett skit så "/ men dt gick bra ändå tror jag XD nu sitter jag hemma å har så jävla ont i halsen!  :O skulle dra på fest idag men så vart dt då inte för jag känner mig så jävla dålig "/ men men, kan  väll sitta hemma å mysa med familjen. kan ju inte skada XD
nnu har jag då inget mer än att berätta än att jag inte behöver gå till skolan på 3 veckor! :O så jävla härligt! :O fyfan.. har lov nu å efter lovet så har jag APU i två veckor :D:D hihi men men hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0