Where ever you are<3

Nu sitter jag här å har lektion! eller aa snart börjar den iaf XD Matte lektionen har vart kanom kul XD haha Emma å Emmis har flummat å lotta säger att vi måste börja plugga på lektionerna XD Och så råkad ejag har sönder en gradskiva (A) Så har jag också pratat med Emil en liten stund i tel å dt var mysigt att bara få höra hans röst (A) <3

Where ever you are
What ever you do
You must remember
I'll always love you

Vill att skolan ska vara slut nu så jag å Emma kan åka till blge XD Vi ska ta kvart över  2 bussen dit så vi måste gå lite tidigare =D men dt kommer nog gå bra ! ^^


Nu har jag inge mer att skriva om ;D så jag kommer säkert skriva nått till inlägg under dagen eller sen när jag kommer hem från blge ^^  Och nu så kan jag ju även skriva blogg med mobilen XD  ha det bra nu puss<3^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0