underbart rolig helg



Den här helgen har jag och emil hunnit gjort mkt XD inte blivit så mkt film å mys xD men iaf! 

I fredas var vi lediga från skolan så då vart dt att jobba för mig, började kl 9 och slutade vid 15.00 och då gick jag ner till stationen för då skulle vi åka till blge allihopa å ha skojj XD Det vart inte bara jag, emelie å fillan som åkte dit utan det vart istället, jag, emil, emelie, crillo, fillan, cassi, andreas, johanna å frippe xD en hel drös vart dt iaf XD Vi mötte emil å andreas i blge XD jag tyckte då att vi alla hadde det skit kul å trevligt XD Hittade lite kläder som vi ska ha på oss på sune å doris som är nu på onsdag XD så roligt dt ska bli ;D sen efter kupolen så åkte vi buss hem å så vart emelie å crillo att följa med oss hem för vi skulle ha en liten film kväll TJOHOO :D så vi han typ kolla på en halv film, kanske lite till XD sen åkte emelie å crillo hem  XD sen så vart dt inte så mkt mer den dagen XD bara mys med älsklingen <3 

I lördas så vart dt att jag å emil skulle åka till Falun för att träffa sandra å jerker XD vi skulle ta halv 12 tåget dit men vi kom precis till tåget så åkte det å vi missade dt! så surt XD så då var dt bara att ta en annan buss XD så vi gick upp på stan en sväng, fick pengar av mamma å gick å fika sen så tog vi ett annat tåg som gick halv 1. så böt vi i borlänge till buss sen så var vi framme i falun å träffade på sandra å jerker XD vi kollade runt lite där å jag skulle hitta någon julklapp till emil men hittade inte någon först men sen så hittade jag en sak ;D hih då vart jag glader :D sen så åkte vi hem till sandra å kikade lite på tv å sen så var dt bara att ta en buss till blge å där stod mamma å anders å hämtade oss för det går ju inge bus/ tåg jävlar en lörda XD sen hem å myste med älskiii<3 

i dag så har det blivit en mer lugn dag och inga tåg eller bussar har missats XD Vi vaknade och jag började busa å bråka med emil när han sov så han vaknade xD <3 mysigt<3 sen så gick vi upp på julskyltningen å kollade å så åt vi en massa äpplen XD eller, aa jag åt 2st och emil åt 3st, men det andra han köpte var glasyren eller vad det nu är bländ och smakade skit! fyfan va eklig den var så den slängde han å köpte en ny XD vi fick lite med Fillan också :D kul kul <3 träffade på henne när hon vandrade runt där helt för sig själv XD å så var jag å emil å fikade XD mumms :D <3 Sen 19.20 så gick emil tåg! trökigt som fan.  så då vart det bara att vandra hem för mig å bara tröka å sakna min älskling =( fyfan!! HOPPAS HAN FÅR KOMMA HIT PÅ ONSDAG NÄR DET ÄR SUNE Å DORIS!   det skulle vara så kul! 

Jag har skrivit blogg från mobilen men de har tydligen inte kommit upp! :O Så madde! jag behöver HJÄLP!

Men nu har jag inge mer att skriva än att helgen har vart helt underbar och mysig! <3 miss you<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0