Surgubbe på hög nivå!

Lite gammal bild men men XD 

Idag så har allt gått bra :P kommit in lite dryga endra å frågat... - hur ser lampam ut när den lyser! 
En tjurig gubba har vart in och köpt ljusslingor och två kontakt uttag. ! sen efter ett tag då kommer han tillbaka och vill inte ha de där kontaktuttagen. han tycker de är för dyra! så han får pengarna tillbaka för de och sen åter efter en stund så kommer han tillbaka och vill lämna tillbaka alla ljusslingor han hade köpt! för hans fru hade redan köpt såna. så dryg jävla gubba och surig var han XD 

MEn annars så har dagen gått bra men längtar tills imorgon då jag får träffa älsklingen :D <3 massa mys blir det i helgen då iaf ;D Å så har jag lite träningsverk i benen från igår när jag och syster var å tränade :D  men nu har jag fan inge mer intresant att berätta för det är inge mer som här typ hänt mig idag xD 

joo.. nu har jag även fått ett till papper från dokton och så står det att det kan dröja från 12 månader till 17 månader innan jag får någon tid till opperation! aså släng dej i väggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0