Söndag!

Idag så åkte Emil hem! vart ju lite trök å så saknar jag han redan! :( men jag ska väl klara mej ;D haha 
Så har jag och syster gett pappas fars dag present idag och hoppas han blev nöjd xD och så har jag fått tårta xD hihi 

Fast nu har jag trökigt och sitter inne å kollar på Forever21.com
Hittar lite smått och gått så klart =D 


Hittat massa fina kläder :D och den här skulle inta vara så fel och ha på nyår :D   eller vad tycks? 
Vissa tycker att dt är lite konstigt att man sitter och kolla på kläder man kanske ska ha på nyår, men dt tycker ju då inte jag XD man måste ju vara förberedd ;) 
Väldigt fin topp och fastnade 
 verkligen för den :O .. Vill ha 
Den här var ju då också väldigt
 härlig, fins i grön också. men jag
 är ju inte så mkt för kläningar, 
eller inte iaf i dena årstid xD
Ser gabska anorlunda ut men
 skulle också vilja ha den :D 

Ett finr vardags linne :D as kalas ;) 

Just nu sitter jag och snackar med Johanna på msn och försöka komma på något som vi ska göra vid jul allihopa :D Så dt ska bli julbord med alla sötisar :D och det ska bli så himmla kul  :D längtar ;) 

Men nu ska jag kika vidare på kläder och så ;D 


Kommentarer
Postat av: Jagkantrolla

jadu älskling xD klödoman...

får jag vara med på jul kanske? (A)

älskar dej darling <3

2008-11-09 @ 23:54:46
URL: http://jagknatrolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0