Solning ;D



Idag har jag haft sönder en julstjärna på apun XD den bara gick sönder! :O men som sagt, dt kan ju hända sånt också ;D Snart är denna vecka slut och det vill jag fan inte för jag vill inte tillbaka till skolan än! Idag så har jag vart å tränat med syster på "Må bättre" sen efter träningen så var vi och solade ;D najs najs att försöka bli lite brun nu till vintern ;D 



Och snart så är det fredag och det betyder att jag snart får träffa älsklingen som jag längtar så mkt efter! så det ska bli mys :D <3 på fredag så ska jag ta 13.30 tåget till Blge och sen vidare där ifrån 14.30 till vansbro :D å då när jag kommer fram dit så ska jag och älski gå och kika på byn ;D dt har iaf jag bestämt :D men så blir det.. men men, det är ju någon dag kvar dit också så jag får ta en dag i taget :D 

Och så får vi se hur jag ska göra med löshår! får se om dt blir att jag sätter i nytt men då ska jag ha clips-on ;D så jag kan ta i och ur de när jag känner för det :D för mitt hår har blivit ganska slitet av det jag har haft nu, så känns lite trök ;D 

Hejsan svejsan ;D <3

Nu är jag glad :D har beställt löshår från rapunzel och hoppas det är bra där ;D och så har jag kanske fått jobb nu inan jul på elkedjan ;) känns skit kul och bra att känna lite pengar ;D haha :D najs :D 

Och Johanna har fixat körkortet nu :D Grattis babe <3 Värsta kul för henne :D jag vll också fylla 18 och få körkort :D LÄNGTAR <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack Söööt :D33

2008-11-14 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0