Lov

Nu för ett tag sen så har jag kommit från emil :D vart vid han hela helgen å vi har myst<3<3  vart ute och gått en sväng har vi ju också gjort ;) hihi,,, men men.. nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, men imorgon börjar APUn i två veckor :D ska bli kul att slippa skolan XD haha hej då :D <3


I torsdas var jag i kupolen med Fillan, Emelie å Beccah :D

Fillan och Jag
Emelie och Beccah                  


dt var skit kul att vara i blge med dessa brudar :D hihi
Först så gick vi å käka på matpalatset och sat där i typ 1timma å hadde dt as skojj xD  haha sen så gick vi runt å kika i alla affärer typ xD och sen efter nmågra timmar i att glutta i affärer så gick vi och fikade ;D mumms fast dt var inte så goda negerbollar! :O trökigt nog.... men men.. Tack för den dagen med er flickor<3<3  efter så åkte jag till vansbro å träffade på älsklingen <3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0