Kupolen =D

Idag efter skolan så åkte jag å Emma till blge för att gå på kupolen XD Emma lämnade in sin telefon på lagning igen ;D så gick vi runt lite där i kupolen å jag köpte ett linne å lite mer smått å gått XD och så ska jag upp dit igen nu på fredag XD kul kul ;) Mkt flumm vara på bussen XD vi satt å dryga oss och skämde ut oss ;D en mkt trevlig dag vare iaf ;) måste ju göras om så klart XD Vi var och åt på donken å det var riktigt länge sen jag åt där XD haha så nu tyckte jag å emma att dt var dags att äta där XD 

Nu här hemma så har jag vart duktig å då menar jag riktigt duktig! ;) har gjort hälften av de frågor som man ska göra på psykologin så nu har jag bara hälften kvar ;) å det kan jag ju säga att det känn hur bra som hällst ;D haha men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! kan ju göra mer läxor om jag nu orkar men dt känner jag mig inte för att göra =( måste börja på min APU rapport! drygt drygt och imorgon så ska jag vara med bästaste Emelie :D wiii<3 kul dt ska bli.. men nu ska jag hoppa i duschen XD puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0