Korthårig :O



Jag idag var dt ju då dags! löshåret åkte ut idag XD känns as tomt kan jag ju då säga! :O min snälla söta syster cassi hjälpe mig XD sen hoppade jag i duschen å jävlar vilken skilnad dt är! :O shiit 

Men men, övrigt så har dagen vart ganska lugn. har suttit på msn å snakat med hur många som hälst i ett chatt fönster XD vi har diskuterat om hur vi skulle göra å så vid jul, istället för att köpa julklappar till alla XD så nu har vi iaf bestämmt oss och det blir då vi 12 ska åka på julbord den 12 dec :D å dt ska ju bli mysigt å massa skit snack xD haha så dt ska bli riktigt skojj ;) 

Kommentarer
Postat av: nadja

åh visst är det hemskt o ta ur hårförlägningen, kommer jag ihåg första gången jag hade det o sen tog ur :) huhu <3

2008-11-13 @ 21:32:32
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0