Grattis pappa :D


Idag så har jag hunnit med en massa känns dt som XD efter skolan så gick jag en liten stund med emmeå madde på stan, sen gick jag med cassi å skulle hitta presenter till pappa på hans födelsedag :D
Det vart:
spikmatta                        649:- 
presentkort på Åhléns      200:-

senare så kom fillan ner till stan så då vandrade vi runt där å prata XD sen så gick vi ner till ängel å fikade, jag fillan emelie å cassi :D mys mys och så vart dt en massa babbel XD haha 
Massa om vad man ska ha på sig på sune å doris och vad man ska göra innan å massa sånt XD kul att träffa er iaf :D <3 

Sen när jag kom hem så vart dt att äta sen så fick pappa sina presenter xD kul kul ;D sen efter ett tag så vart det efterätt eller va man ska kalla dt XD dt var iaf, maränger, banan, glass, gräde å chockladsås :D  mys mys :D <3 

Men nu har jag inge mer att skriva å så! för nu har jag skrivit 2st långa inlägg för bara den här dagen XD haha så hej då :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0