blås väder!




Måndag då idag igen! 7 nua dagar denna vecka men nu är ju snart denna dag iaf avklarad XD å dt blir inte förens på fredag jag får träffa min Emil<3 känns som evigheter<3 

Men men, kunde inte somna inatt. sommnade bort om när klockan vart 3. så surt dt kändes.. Sen så ringde Emil och ville prata 07.45 men dt gjorde ju inget XD sen när vi la på så sommnade jag om och gick upp vid 9 XD sen så gick jag till min apu XD var och lunchade idag med mamma xD fast maten jag valde var jävligt stark så jag åt inte så mkt (A) 

Och så efter jag slutat så vart det en vända på stan :D köpt lite smått och gått ;D 

Vart ju då:  En sminksvamp
mascara
nagelack
Brunkräm
Örhängen
ring

Sen var dt bra :D hade en varde chek på Åhlens på 50 :- så var ju tvungen att köppa å då kändes dt så bra när dt vart lite biligare mot vad dt skulle ha blivit XD haha.. Nu sitter jag hemma och väntar på att jag och Linnea ska iväg och träna ;)  men nu har jag inge mer att säga så ;D puss 


Kommentarer
Postat av: nadja

vad är det för mascara du köpte? :) :)

2008-11-11 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0