vansbro snart :D

Sitter i skolan igen då som vanligt! fyfan så tråkigt! känns så onödigt att åka hit för vi gör ju inget! absolut inget alls :O fast jag behöver ju inte vara kvar i skolan så mkt längre XD hihi känns riktigt skönt XD ska gå nu snart om typ 10 min :D fyfan va härligt det känns! ;) då ska jag ta tåget till blge som går 11.16 och sen så kommer jag få vara i blge i en timme innan bussen till vansbro går så då har jag tänk mig att jag skulle kunna gå till kupolen en liten sväng å härja xD kanske hitta nå nya kläder XD kommer få inpulsköp som vanligt när jag får bråttom xD men det går nog as bra! ;) haha å så kommer jag komma till Emil 14.45 å då ska jag tvinga han att vi ska kolla runt lite på byn XD fast det inte finns så mkt "roliga" affärer men det är alltid nått iaf xD så ska jag åka  hem från han i morgon bitti så då måste jag gå upp kl 5 för tåget går kl 6 xD men det blir nog bra! är redan så jävla trött så jag kommer ju såva som en stock på tåg et och bussen XD.. men nu ska jag inte skriva nå mer! och jag undrar än varför det inte funkar att mobil blogga? :O 


Jag är så grymt sugen på plopp! :O fast har ju lovat mig själv att jag inte ska äta nå choklad eftersom jag bara får finnar av de men någon gång ibland kan ju inte skada (a) hihi nu ska jag dra å snart vandra ner på stan så puss<3

Kommentarer
Postat av: nadja

nej får du finnar? ush va hemskt :p jag får inga alls jag, tur det. men mörk choklad är godare :)

2008-12-16 @ 18:36:15
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0