love love love

HEj igen! nu var det ju ett bra tag sen jag skrev nått här i bloggen! :) men iaf så ska jag ju skriva nu :P
min jul har vart så bra och mysig <3 först så var jag å syster hos mamma å firade jul och åkte till farmor å farfar en liten stund eftyer Calle anka xD fick massa fint och massa pengar XD å det kan ju aldrig vara fel att ha ;) hihi :D fick fina saker av pappa också XD haha mer pengar å lite smått å gått XD senare mot kvällen så kom älsklingen ftån vansbro XD han åkte med anna  hem XD för hon var ju till vansbro och firade jul med sin mamma å pappa å syster å sånt ;D å så kollade vi på tomten är far till alla barn xD så kul film xD

sen så vart det bara massa mys med älsklingen å sånt (A) det var väl det bästa som jag kunnat fått :D <3 å så fick jag tre röda rosor av älsklingen (A) han är så underbar <3

i torsdag så var vi till mormor å morfar. hihi massa julmat så klart vart vi bjudna på ;D var där å träffade gizzmo så klart å det var ju riktigt mysig XD hon är lika mysig än som hon var när hon var mindre xD lika mysig pälls å sånt XD sen så åkte vi hem och så vart vi å handlade med mamma XD haha massa gått kom ju med hem då xD sen julmat till kvällen igen XD

i fredas så åkte jag å emil till blge för att gå på mellandags rean XD men det var ju så mkt folk att man inte kunde kolla eller nått sånt! var ju köer i hela affärerna så orkade inte äns kolla på vissa affärer! :O men jag hittade en tröja till mig för 699,- varför var inte den på rea Xd men den var fin ändå och så klart hittade jag den inne på stadium :D sen så åkte vi hem till vansbro :P hihi sen vart det inte så mkt vi gjorde på kvällen men mys vart det iaf <3

i lördas så var det så jävla seg dag XD gjorde absolut inget alls! :O vi typ sov hela dfagen och kolla på film och så XD men jag fick ju iaf vara med älsklingen å då blir ju jag nöjd XD sen kollade vi på en film.. läskig xD kom inte ihåg vad den heter XD somnade bort om en 04.00 XD fast vaknade lite då och då för emil kunde inte sova XD och när klockan var 07.30 så frågade han mig om jag skulle kunna följa med han ner en sväng XD hihi så det gjorde jag väl xD massa mys och pussar på han<3

Nu är det söndag och jag sitter klarvaken medans emil ligger och sover! och klockan är fan 14.14 så ska försöka få liv i han nu snart XD haha.. han har ju vänt på dygnet totalt^^.. men nu har jag skrivit lite om vad jag har gjort under den tiden jag inte skrivit XD och så kan jag ju säga att jag mår as bra och älskar emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0