Tjohoo!

Japp! idag så mår man ju kanon bra! trött och ont i hela kroppen. men iaf så var gårdagen riktigt kul! ;) iaf hemma hos fillan XD <3 sen när vi väl kom ner till folkes hus å vi alla gick in men andreas vart kvar ute! aså jävla vakter! fyfan va de är duma i hela huve! verkligen alltså! de vägrade släppa in anderas för det var så mkt folk. så jag stod å tjafsade med de där vakterna ett bra jävla tag till jag vart smart och fråga om de kunde fylla i min stämpel å de gjorde dom. så jag gick ut till andreas och tröck av den på andreas arm. men dt var bara att han fick den på fel arm men han kom iaf inn ;) haha jag är bäst XD <3 sen kom en och frågade mig om jag hade trykt av stämpeln på någon annan! jag bara sa nej! så då frågade hon väm jag var ut och hämtade då? å då sa jag att jag hämtade min syster å drog fram hennes arm å visade den jävla kärringen XD sen så gick hon bara XD haha trevligt va?

Så kan jag ju säga att jag mår prima! eller inte! så jävla slut å trött jag är xD somnade bort år en 3 inatt! mys mys med älsklingen var det ju också (A) <3

Han åkte hem idag med 9.30 bussen <3 så då gick jag till skolan efter det xD men jag ska ju åka till han imorgon så dt är inte så länge jag får vänta innan jag träffar han igen XD <3 miss him<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0