sova eller?

Sitter här å ska snart gå å sova! har vart å jobbat idag som sagt och det gick ju bra! nu har jag bara tråkigt och har precis kollat klart på en film som gick på tv! the hills of eyes, eller hur den nu stavas XD imorgon blir det att åka till skolan å vara i aulan sen sluta å sen fika med emma å madde :D och madde måste hinna vara med <3 sen så ska jag jobba och sen vid en 13.30 typ så ska jag å pappa upp till elgiganten för då ska jag lämna in min tele på lagning för 3e gången! så jävla trött på den! fyfan vad jag vill ha en ny tele... kollade på vad den låg på för pris nu och den ligger på 2400! jag köpte den för 3999... fyfan vilken sugig telefon.. den värsta jag har haft! men iaf! nu ska jag gå å försöka sova!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0