snart kommer tomten



Erkänner! nu har jag vart riktigt dålig med att skriva i bloggen! hehe.. väldigt! men nu ska jag iaf skriva lite XD både idag å igår så har jag inte haft tid att skriva! har jobbat igår, från 10.00-19.00 så när jag har kommit hem så har jag vart helt slut! somnade nästan i soffan igår å då var klockan bara runt en 8.. det har vart så mkt på jobbet och full fart har det varit hela dagen! :O och idag så tog jag en timmes sovmorgon XD hehe så idag började jag 11.00 så det var ju skönt XD och även idag så kom syster förbi på jobbet så då gick jag å cassi å åt på china town å det kan jag ju säga att det var riktigt gått :D mumms så gått det var XD 

sen när jag kom hem så hände det inte så mkt! har spelat bingolåtto med familjen å jag kan ju säga att jag inte vann ett litet öre! tom å robert vann 200 var! :O fyfan! fusk fusk! och så har jag smällt i mig ostbågar så nu mår jag skapligt bra! eller inte. blir att må så jävla illa av det men ändå så äter jag det XD 

ända sen jag var liten så har jag inte kunnat äta ostbågar och chips, det är för fett för min mage.. låter kanske konstigt men så är det xD om jag äter nått som är för fett så blir jag och må illa och spy! men nu var det länge sen jag spytt av godis eftersom jag precis börjat äta igen efter jag haft godisförbudet XD men jag har iaf blivit bätytre med att inte spy XD för när jag var mindre så spydde jag as lätt av det XD så emelie å milla säger jämt om jag eller cassi sitter å äter godis, ta inge mer nu, ni kommer spy XD haha de har lärt sig allt XD men iaf, nu är klockan över 12 och nu är det jul! så GOD JUL aLLT GÅTT FOLK. och nu är det inte så långt kvar tills man får öppna paketen XD så nu ska jag sova å drömma sött och det bästa av allt är ju att jag får träffa älsklingen imorgon kväll XD alltså idag eftersom klockan är över 12 så ni fattar XD haha så god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0