snart helg :D


Idag hare då som vanligt varit skola och som vanligt under den här veckan så har jag försovit mig! men iaf så har jag kommit till skolan i tid. haft prov idag på morgonen i näthandel B... gick ju ganska bra tror jag XD å så har emelie vart på besök å det var ju trevligt att få träffa henne en stund XD har även vart med på idrotten och det var inebandy så imorgon så kommer jag ha träningsvert XD fast det hoppas jag inte att jag har ;D efter skolan så gick jag ner och jobbade! så har jag pratat med anna om vilka tider jag ska jobba å vilka dagar så har iaf kommit fram till att jag ska jobba den 15 dec, och sen 18-23 december! lite drygt men det lönar sig ju XD haha kul att få lite extra pengar iaf! ;) 

nu är det inte långt kvar till jul! och på lördag så får jag börja äta godis :D fyfan va gått och det första jag ska äta är grill chips XD är så jävla sugen på det! och imorgon så får jag träffa min älskling<3 saknar han något så enormt mkt! och även på lördag så fyller min farfar 84 år och så ska även vi bästisar å så åka å käka julbord :D mumms <3 

Och imorgon så blir det ju kozmoz med sandra å christoffer och så klart min älskii<3 det ska bli kul å se hur villda de kommer bli när de äntligen får vara i varandras närhet XD Å så har jag en sån himmla snäll bror som ska hämta mig å Emil i blge.. senast kl 1 xD hihi det tycker jag var snällt :D men nu snart så ska jag gå å lägga mig och jag tror jag har hittat på vad jag ska ha på mig imorgon på cozmoz XD har pratat med sandra om det å det kommer bli skit bra ;) <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0