Slut på helgen och hej skolan!


Blir tokig på bloggen nu! har skrivit lite blogg från mobilen men nu när jag går in å kollar så har de inlägge inte kommit iN! varför inte?   Tycker inte om när det bara blir fel eller nå konstigt! men iaf nu ska jag sluta klaga på mitt liv och ta det som det kommer istället xD det låter väl bättre? idag så är jag riktigt slut! kom iaf upp kl 5 å gjorde mig ordning å pakade ner mina saker XD men älsklingen sov som en stock :( <3 men fick lite liv i han när jag skulle åkaa. så jag fick min puss å sånt innan jag åkte <3 drygt att åka tåg vare iaf. men jag kom ju iaf hem eller a till skolan har inte kommit hem än XD skolan har vart så trökig idag och helt värdelös! Har haft matte, GJORDE INTE ETT SKIt datanlektionen var inställtd för sollan var sjuk. hon skulle inte komma imorgon häller! sen så nu har vi svänska är där gör jag inte ett skit! jo skriver på bloggen! det borde väl vara giltigt? jag skriver ju på svenska. skulle lika gärna ha vart kvar i vansbro och tagit ett senare tåg! det hade vart mkt mysigare <3 men iaf, efter skolan så ska jag ner å jobba så kommer inte komma hem förens efter 6.. oj ojj ;D och på onsdag så ska jag å fillan gå runt på stan å försöka hitta något till emelie eftersom hon nu snart fyller år :D hihi 

Och min helg har vart så himmla mysig! Älskar dej Emil Windahl <3 
du är det bästa som har hänt mej <3    


´    


Söndag
Idag så kom vi upp lite senare, vi gick ju upp tidigt igår ;D det var skönt för vi hann med så himmla mkt :P kl 13.00 så skulle vi vaar nere på byn för ida hade dans uppvisning å det kan man ju inte missa ;D hon var så duktig å söt ;D sen efter dansen så gick vi å skulle äta XD mumms va gått dt var XD Ida fyller år imorgon så de skulle fira henne idag istället ;D sen så åkte vi hem å då vart dt fika å massa gått XD haha tjockis?, ja jag vet det XD sen så vart dt ju att duscha å mys mys med älsklingen <3 å sen så kollade jag emil å ida på mirrors XD läskig haha fast den var inte så läskig. den gick ju att se på men ändå.. speglar är ekliga kan jag ju säga! tänk om det skulle vara så där på riktigt bara att man inte märkt nå sånt eller hur man ska säga!? fyfan! men iaf efter den filmen så måste man ju lugna ner sig med en bra rolig film så då vart det att kolla på madagaskar 2! haha så jävla bra film. alla är ju så söta :D jag å emil somnade inte alldeles innan 3.. och jag som ska upp kl 5.. känndes drygt att tänka på det!

Lördag
Idag så ska jag å emil vara barnvakt åt molle, william å  alex, men william å alex klarar sig bra själva så det var mäst molle vi höll koll på ;P var ute å lekte i snön å molle åkte bob. sött! gick en sväng till emils farmor å farfar å hälsade på XD trevligt! :P å så vart vi kvar där ett tag XD hehe... å när emil sprang med boben å molla satt på sa halkade han XD såg hur kul ut som hälst XD  och idag så bakade vi chokladbollar XD bara för jag var så sötsugen och emil orkade inte gå ner till byn med mig så då gjorde vi egna iaf XD

Fredas
Idag så har jag vart till säter psyksjukhus och kollat på ett museum. inte så intresant eller så men jag var iaf där. det är ju bättre att vara där än att sitta stilla i klassrumet men den där fula saken som pratar! sen så hade jag prov i hälsopedagogik sen gick jag 13.15. skynda mig som fan för att komma på tåget som gick 13.30. kan ju säga att jag hade det riktigt brottom! men iaf, tror fan jag har skrivet ett inlägg om den här dagen XD aså fredas :P men iaf, jag åkte till emil å kom dit i tid så det var bra mysigt<3 älskar han <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0