Pigg idag och en slapp dag!


Jag vill se på hitta nemo men vet inte vart filmen är XD därför fick det bli den fina bilden XD 

Nu sitter jag här hemma å har det lite tråkigt! XD kl är 12.30 å jag mår så bra så :D sov som en gris inatt! somnade vid 21.30 XD hur skönt som hälst vare. men idag så har jag lyckat försova mig, gick upp 20 över 7 XD men hann allt jag skulle göra ändå ;D idag så har jag bara haft en lektion och de kan jag ju tacka för (= det var matte, trökigt men skönt att bara ha en lektion så slutade dagen kl 10 xD då drog jag å emma ner till stan å kika runt å så har jag köppt julklappar till emil från mamma xD hehe å så köpte jag en julklapp til mig själv från mamma XD hittade en sak som jag ville ha så nu får jag den i julklapp iaf XD Trevligt? a det kan man säga XD 

Sen så vart jag å Emma så jävla hungriga så då väntade vi till klockan vart 11 å då gick vi och åt på China Town XD så gått och god mat ;D det måstes ju göras om XD trevlig vare iaf XD 

Men nu vet jag inte vad jag ska göra så! ska väll iaf försöka hitta på nått å så ska jag försöka dra med mamma till gymmet ideg ;) önska mig lycka till med det! ;) 


Längtar till julen som fan :D Inte så långt är det kvar nu :D wiii<3 å så är det bara 4 dagar kvar till jag får börja äta godis :D hihi mumms <3 har inte tagit en ända godisbit på 1 helt år! fyfan va jag är duktig XD och imorgon så ska jag å fillan ner å leta på födelsedagspresent till emelie :D hihi hoppas  vi hittar på nå bra XD <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0