my day today! l



Jobbat idag, från 10.00-16.00.. gick ju bra som vanligt fast väldigt lite folk så tror inte att det var så många som trodde att det var öppet idag på en söndag, men somsagt det vare iaf ;D och ska även jobba imorgon 10.00-19.00 så då är det ju bara att gå förbi å se glad ut XD 

Idag så var jag ut på stan med emelie en sväng :D hon var å köpte julklapp till sin syster XD så milla blir nog as kalas nöjd ;) hihi 
sen när jag kom hem så har jag, cassi å calle klätt granen fast det var jag å cassi som satte dit ljusen fast pappa var ju å satt de lite bättre så de inte skulle vingla så mkt eller va det var han sa XD han satt de längre in på grenarna XD men han tyckte ju vi var duktigt ändå :D å årets julgran vart det as mkt glitter på ;) så fint så :D å massa kulor så klart också :D så den var ju riktigt fin å med alla paket också ;)  JAg vill ju ha jul nu.. fast nu är det ju bara 3 dagar kvar :D så jävla kul :D längtar för då får jag ju också träffa älsklingen, då är det prick en vecka sen vi träffades så jag måste och vill krama om han så hårt <3 nu snart så ska vi göra kneck :D mumms.. så nu ska jag gå å tjata på pappa att vi ska börja XD låter som en liten unge men jag kan eller vågar inte göra själv så pappa måste vara med XD haha 

Have a nice day 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0