mobil Bloggning... Sitter på tåget

MMS

mobil Bloggning... Sitter på tåget till blge nu. Kom precis med det :-P vart så jävla stressigt. Kan ju berätta hur min dag sett ut idag :) först så har jag vart med psykologi gruppen till säter å vart på museum om såna som är psykisk sjuka. Tog typ en timme att åka dit och så en timme hem igen xD men jag sov båda dit och hem. Sen så vart det ganska sent tills vi kom tillbaka till skolan. Den vart halv 1. Sen så åt vi sen gick vi till hälsopedagogik. Gjorde provet sen så drog jag för att hinna med tåget xD fick först gå förbi till nämnas jobb och få pengar sen skynda ner och fylla på buss kortet. Han precis ;D å nu sitter jag här och är riktigt slut men jag mår iaf bra. Snart så får jag träffa min älskling <3 mys mys<3 men nu har ja ju skrivit klart ;D ha det så bra <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0