I am happy!

Har precis gjort matte provet som vi skulle ha gjort igår men lotta var inte här då! så nu äre iaf gjort! men först så vägrade jag göra det! men jag gjorde väl det ändå! å så skälde jag ut lotta för jag vart förbannad på sissta upgiften för det var så konstig och det stämde inte! så sa jag det till lotta å hon sa att det stämmer å massa sånt XD men sen så kom hon tillbaka och sa att det var fel! så då vart jag glad över att jag hade rätt XD haha :D känndes skit bra ;) sen så fick jag veta att hon inte var i skolan igår bara för hon är ju höggravid och hennes bäbis låg fel i magen så hon var tvungen att åka upp och vända det rätt! så kände mig lite elak när jag hadde skällt ut henne. men men iaf JAG HADE RÄTT!

Jag är lycklig och jag är kär! <3 Älskar min Emil Windahl<3


Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara,
För jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!



Kommentarer
Postat av: nadja

sötfia <3 sune & doris ikväll :D

2008-12-03 @ 10:20:42
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0