Happy?

Idag så är det äntligen fredag och det betyder att jag får träffa sandra å jerker och så klart min älskling Emil <3 det ska bli mys och kul :D men iaf idag så försåv jag mig inte! klockan ringde 06.00 men jag trök på znoz å sen ringde det 9 minuter efter å då var jag tvungen att gå uåå å duscha :D varmt varmt vare iaf ;) å så har man ju vart å kollat på lusian i skolan å de var alla fina å duktiga XD sen så har jag haft snack med min psykologi lärare och jag ska komplitera 23 st frågor å skriva lite mer om de å så! sen så får jag betyget MVG! skapligt glad jag är alltså XD min fösra mvg^^ haha

nu sitter jag å emma vid datorerna å de är så kassa! slog på ena så det vart helt svart å hela skärmen bara brusa! så då vart jag ju nästan lite orolig att jag slog sönder den! men då stängde jag av den och startade den igen å då hoppa den igång som vanligt Xd hah asiken tur jag har XD nästa lektion börjar 12.30.. bara 30 min kvar :D sen hoppas jag på att vi får sluta tidigt ;) haha

men nu har jag då inge mer att säga !  kanske skriver något senare å kanske skriver från mobilen då så vi får väl se om det kommer upp den här gången då XD

hejsanhoppsan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0