Fillan idag då<3



Hejsan hoppsan!
jag mår ju då skit bra XD haha. vart med fillan idag och det har vart riktigt kul :D 
pratat en massa skit å fikat XD mumms :D å så har vi hittat en present till emelie å det tyckte jag var skit bra! ;) så nu är det gjort XD haha så har jag vart på tatto å köpt ett nytt örhänge och ett navelsmycke :D skit bra ;) 
Skolan idag då har gått bra! inte hänt så mkt som vanligt! fast jag har iaf gjort lite tal i matten och i handeln :D å imorgon har jag prov så jag ska väl läsa lite i det också! skulle ha slutat 14.15 idag men slutade typ 13.45 å det var ju riktigt dkönt XD hihi sånt tycker man ju om! så då var det bara att träffa fillan på en gång å ner å kika :D  å har typ kommit hem nu för en liten stund sen :D det var kul att få prata med henne för  hon är alltid så snäll och glad :D <3 

Men nu snart iaf så ska jag å syster baka pepparkakor :D kul kul, å gått med deg ! fast nu har jag inge mer att skriva! har noll fantasi nu iaf! :O haha å det kallar man illa! :O 


Å så kan jag ju berätta att jag älskar min Emil<3 det bästa som finns<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0